EuroPav alături de tine şi grădina ta


 

Ştii momentul ăla când tot ceea ce contează eşti tu, cartea ta şi aerul cald de vară care îţi face pielea să se zbârlească pe tine când ieşi din casă? Eu da. Şi ador acel sentiment de concordanţă perfectă între mine şi lumea din jurul meu. Şi chiar dacă este cald nu îţi pasă, pentru obiectul care te face cel mai fericit este deţinut de mâinile tale. Dar ieşi afară, iar toropeala de vară îţi ia prin surprindere simţurile, dar tu ai locul ăla al tău special unde citeşti vara. Foişorul din curte. Ştii tu, locul din care poţi să îţi admiri grădina cu flori neîntreruptă, iar piticii de grădină să te salute voios, unde florile tale se uită ciudat la tine pentru că da, iară ai ales să ieşi afară şi să te delectezi citind şi admirându-le. Sigur şi ele se simt îmbujorate de atenţia ta exclusivistă. Iar piticii? Ei bine, ei sunt cu totul şi cu totul altă poveste. Ei sunt acolo, ca un fel de gardieni care te apără şi care te fac să zâmbeşti, pentru că sunt amuzanţi şi atât de drăguţi şi gata să îţi cucerească inima.

Şi te aşezi în hamacul făcut special pentru tine de ai tăi, şi admiri încă o dată priveliştea şi eşti aşa, în lumea ta, cu o muzică inexplicabilă cântând în surdină, iar creaturile acelea mici şi drăgălaşe parcă îţi fac cu ochiul.

Şi e amuzant cum stai şi admiri piticii şi îţi imaginezi că poate înainte au fost luptători cu dragoni sau îmblânzitori, că doar tocmai ce ai terminat filmul. Şi apoi te gândeşti că poate vreunul dintre ei găzduieşte vreun spirit plăpând din altă galaxie şi parcă ochii ăia ai lor încep să semene ca două punctuleţe de lumină în bătaia soarelui, că doar alartăeri ai terminat Gazda şi ţi-a plăcut.

Ei bine, eu am acest colţişor al meu. Şi îmi place să îmi admir florile şi să îmi privesc piticii de grădină care stau şi mă aşteaptă cuminţi în reflexiile soarelui incandescent. Şi am piticii ăştia de la cei de la EuroPav pentru că mi-au plăcut mult cât de haioşi sunt. De parcă ar fi tu, după o masă copioasă sau o carte bună: plină.

Tell us your opinion...

