Er fi – locul unde îţi găseşti copilăria


patut-din-lemn-xv-model-simplu-nuc-tomi-erfi

Vă mai aduceţi aminte pătuţurile în care aţi crescut? Cum erau păstrate din generaţie în generaţie şi bunicii noştrii ne spuneau poveşti amuzante despre momentele alea când erai atât de năstruşnic încât tot găseai o cale să „evadezi”? Eu îmi amintesc. Şi nu pot să nu rând cu patos când văd faţa bunicii, cu ochii strânşi de râs şi cu buzele încă spunându-mi povestea din care eu îmi încercam norocul de a ajunge la geam cu tot cu pătuţ.

Pierdută astfel în amintirile acelea de demult pe care le retrăiesc prin vorbele bunicii, am dat – din întâmplare – de site-ul celor de la Er Fi. Şi nu, n-o să mă credeţi că am petrecut mai mult de 45 de minute acolo, uitându-mă la pătuţuri pentru copii.

Sunt încă la vârsta la care nu îmi văd încă o dată stabilită pentru copii, pentru că – încă – nu sunt realizată eu pentru a putea avea grijă de un copil. Dar am fost fascinată de câte modele frumoase şi atât de detaliate cei de acolo ne pun nouă – utilizatorilor – la dispoziţie.

De la pătuţuri simple, care îmi amintesc de o grămadă de ghiduşii, până la design-uri complicate care ar face inima oricărei noi mămici să tresalte de bucurie pentru că în sfârşit pot să găsească ceea ce probabil căutau dar încă nu îşi dăduseră seama.

Astfel, eu vă recomand cu încredere site-ul celor de la Er Fi. Şi dacă nu căutaţi numai pătuţuri, staţi liniştite dragelor, o să găsiţi şi altceva: cărucioare pentru copii sau trusouri pentru botez. Şi astea o să mă reamintească de prima dată când aţi dat peste trusoul vostru de la botez, pentru că mamele nu aruncă nimic. Şi eraţi şocaţi că aţi fost o dată atât de mici.

Tell us your opinion...

