Rochii de mireasă Calinevents


Fiecare dintre noi, femeile, visam la acea zi specială în care vom reuşit să devenim chiar şi pentru o zi, o prinţesă în toată regula. Să purtăm o rochie care să ne facă să părem că am fost decupate din Vogue, de exemplu, şi că am fost puse frumos lângă prinţul nostru pe cal alb.

Fiecare dintre noi şi-a imaginat această zi de câteva ori şi este şi normal, nu de alta se şi spune că aceasta este cea mai frumoasă zi din viaţa unei femei. Dar ce ai de gând să faci când dupa ce ai încercat mii de rochii de mireasă niciuna parcă nu a fost cea pentru care ţi-ai pierdut atâtea nopţi contemplându-I şi ultima cusătură?

Iniţial intri în starea aceea de şoc, de idee preconcepută că nu ai să găseşti niciodată ceea ce căutai. Dar aici intervin cei de la Calin Events. Un loc special unde ai să găseşti orice ai visat vreodată fără să fii nevoit să colinzi tot oraşul său toate oraşele învecinate. Tot ce ai visat vreodată se regăseşte aici.

De altfel Calin Events a avut în perioada 12-14 februarie reduceri de până la 50% la rochiile aflate deja pe stoc şi de 15% la cele pe comandă. Am regretat că am aflat de oferta atât de târziu, dar modelele sunt atât de superbe încât nici n-o să mai conteze. Vă asigur că vă veţi găsi aici tot ceea ce aţi căutat vreodată.

Personal, m-a atras foarte mult rochia de mireasă Calistha. Îmi place foarte mult corsetul şi faptul că este un tip clasic de rochie pentru prinţese. Faptul că evidenţiază linia bustului atât de fin, dar totuşi ştie cum sa o accentueze fix aşa cum mi-aş fi dorit.

ROCHIE DE MIREASA CALISTHA

ROCHIE DE MIREASA CALISTHA

ROCHIE DE MIREASA CALISTHA

ROCHIE DE MIREASA CALISTHA

Altă rochie care mi-a atras atenţia este rochia de mireasă Eliana. MI-au plăcut mânecile foarte mult, o combinaţie perfectă între vintage şi modern care mie una mi-au plăcut foarte mult. Tivul din dantela mi-a atras atenţia încă de la început, mânecile puţin evazate dau o anumită armonie rochiei.

ROCHIE DE MIREASA ELIANA

ROCHIE DE MIREASA ELIANA

MG_1682-600x900

Sper că toate viitoarele mirese să îşi găsească aici tot ceea ce au căutat şi poate nu au găsit în altă parte. Mie mi-au plăcut modelele din toate colecţiile şi vă asigur că am stat ceva să mă decid care îmi place cel mai mult.

Exclusively at Kleinfeld

New on brides.com

Tell us your opinion...

