Atâtea luni în absenţa


FB_IMG_1426758559625

Bună dragilor,

Ştiţi momentele alea în care te decizi că e timpul să treci mai departe sau e momentul în care viaţa te ia de mână şi îţi spune că acum trebuie să îţi faci tip pentru altceva? Da? Şi eu. A trebuit să încep facultatea. What? Exact asta am spus şi eu acum un an. Facultate? Serios? Doamne.. şi timpul când a trecut exact? Pe lângă mine? Pe lângă noi? Pe lângă toţi? Da.. şi a fost nemilos de rapid şi plin de experienţe.

Am început facultatea plină de teamă. De teamă? Da, de teamă. Îmi era teamă că nu o să mă descurc, că o să fie o experienţă pe care nu o să ştiu cum să o abordez şi totuşi am reuşit. Am trecut printr-un an plin de lucruri noi pe care nu le-am planificat, a trecut un an plin de experienţe şi momente care mai de care mai frumoase sau mai puţin frumoase.

Facultatea. Un pas atât de important sau cel puţin un pas pe care eu l-am considerat aşa. (pentru cei care nu ştiu, studiez informatică la ASE, la secţia de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică – dă-ţi de ştire dacă sunteţi prin zonă! Poate vă conving că e fain rău aici!)

Şi am început facultatea. Un om mic cu vise mari şi puţin tupeu. Şi mi-a plăcut. Mi-a plăcut tot ce am făcut şi a fost frumos şi apoi a venit sesiunea. Oh da. O să iubiţi sesiunea. Şi nu ştiu dacă o să o iubiţi pentru că numai ştiţi cum să vă păcăliţi creierul să mai stea treaz sau pentru că nu o să mai siti mişcări de dat cu capul mai noi (Întrebaţii pe cei din ani mai mari – inventează ei cu nemiluita!).

Şi cam aşa s-au desfăşurat doisprezece luni din viaţa mea. Intrând pe blog ocazional, neavând timp nici să mai citesc aşa cum o făceam o dată. Iar asta a fost cea mai dureroasă experienţă pentru mine. Pentru că mereu m-am temut că o dată nu voi mai avea timp să mai citesc chiar tot ceea ce îmi doresc şi aşa s-a şi întâmplat.

Pentru asta îmi pare rău.

Sper că de acum să pot să remediez asta şi să pot să continui lucrurile aşa cum o făceam o dată! Zile frumoase vă doresc dragii mei!

Tell us your opinion...

